Menu

czwartek, 19 listopada 2015

O mnie


Wszyscy jesteśmy zbudowani z  umarłych gwiazd 


Jestem 18-nastoletnią dziewczyną z środka Polski. Przeciętna uczennica technikum ekonomicznego - dość z przypadku. Jestem szarą myszką. Kreuję swój własny świat, w którym chcę żyć. Pragnę z życia wyciągnąć jak najwięcej. Jestem bardzo otwarta, gadatliwa i spontaniczna. Nie cierpię ograniczeń, które czy tak czy siak przyczepiają się do mnie. To irytujące!
Myślę, że posiadam wiele zainteresowań i umiejętności. Nie potrafię skupić się na jednej rzeczy - najchętniej robiłabym wszystko, rozwijała wszystkie pasje, niestety nigdy nie mam wystarczająco dużo czasu, aby zrobić wszystkie rzeczy, które chcę. Niestety często też nie kończę tego co zaczęłam.. Jednak postaram się być tu inna! Trzeba w końcu walczyć z własnymi wadami, prawda?
Kocham tworzyć coś nowego i kocham poznawać świat samemu. Uwielbiam styl lolita, ale innymi słodkimi, dziewczęcymi stylami tez nie gardzę. Nie lubię technologi. Jej rozwój nas ogranicza i pierze nam mózgi. Br! 
Jestem otwarta na nowe znajomości, lubię poznawać ludzi, czy to w rzeczywistości, czy przez internet.
Jestem fanką anime, czasem poczytam mangę i jeżdżę na konwenty. Kiedyś chciałabym robić profesjonalne zdjęcia i dużo podróżować.


Mój profil na MyAnimeList.net:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu autorka bloga. Proszę pozostaw swój komentarz i podziel się swoimi wrażeniami ♥