Menu

niedziela, 7 sierpnia 2016

Coś to blogowanie mi nie wychodzi...

DAWKA SAMOKRYTYCYZMU:

Hej! Witam Cię na stronie z moimi wypocinami!

Dziś surowo podsumuję moje lenistwo i pseudo-perfekcjonizm.

Tak więc:
Zawsze starałam się, żeby wszystko co stworzę było jak najlepsze. Zatracając w tym swoją cząstkę siebie. Przecież prowadziłam to wszystko bez pasji i siebie. Pomijając, ze tego praktycznie nie prowadziłam, bo jak kilka postów można tak nazwać? 
Postanowiłam, że nie będę się już wzorować na super blogach innych, bo w tym nie ma mnie i mojej pasji. Może i lepiej. Dlaczego chcę tworzyć takiego samego bloga jak inni? Jestem osobą, która zupełnie żyje na innych celach. 
Weźmy pod lupę samą mnie. Jestem osobą, która jest nieśmiała, nie ma przyjaciółek, ani koleżanek, które mogły by mi zrobić nawet zdjęcia tych cholernych fashion wybiegów. Taka jest prawda. Nie umiem robić tutoriali. Zazwyczaj robię coś raz i koniec. Na drugą rzecz nie mam materiałów. 
Więc co dalej z tym całym blogiem i "manią" blogowania? Cóż może i nie jestem stworzona do systematycznej pracy, czy też nie czytam zbyt wielu książek, nadal nie uzbierałam na lustrzankę, a moja figura nie jest okrągła, by chwalić się jak pięknie chudnę, co najwyżej jak przytyć jedząc ciastka.  Jednak jakoś sama przyjemność pisania pozostawia u mnie głupi uśmiech. Będę pisać dalej. Będzie tu chaos i nie ład. Jednak wtedy będę sobą! Tak! 
Cieszę się ponoć lekkim piórem, co może być tu pomocne. Mam zamiar pisać recenzje, bo mam oko do wyłapywania głębi piękna. Krytykować wiele zachowań ludzkich. Pomagać jeśli będę potrafiła oraz pisać o swoich pasjach, jeśli będzie coś ciekawego. Jestem też osobą z głupią fobią społeczną i ślamazarna w kontaktach międzyludzkich. Dlaczego nie pisać o mojej nieudaczności w  życiu samej siebie? Może ktoś wtedy wytknie mi błędy i pomoże, a nawet spotkam jakiś ludzi z którymi się zaprzyjaźnię? - takie marzenia. 


1 komentarz:

  1. Pisz o tym na czym się znasz i postaw sobie cele np. Przez miesiąc postarasz się napisać przynajmniej jeden post w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń

Tu autorka bloga. Proszę pozostaw swój komentarz i podziel się swoimi wrażeniami ♥